اس ام اس های خنده دار با موضوع شارژ رایتل
اس ام اس های خنده دار با موضوع شارژ رایتل

باید همین امروز ، همین ثانیه ، در همین لحظه به کسی که دوستش داری بگویی " دوستت دارم " تو که نمیدانی شاید فردا دیگر برای گفتن حرف دلت دیر باشد ! خـیلـی دیـر ! ! ! شارژ رایتل بعضیا یه جوری می گن چرا امروز سرحال نیستی که انگار تا دیروز تو برنامه صبح بخیر ایران، جلوی صف وایمیستادم نرمش می کردم !!

جدیدترین اخبار رایتل

از من مپرس تو را چقدر دوست دارم ... اگر بگویم به اندازه دنیا .. نیست .. من تو را به اندازه یک قطره آب دوست دارم .. وقتی محتاجش شدی .. میفهمی !

مطالب کوتاه و لطیف درباره رایتل

کاش منم یکیو داشتم که شبا تا بهش شب بخیر نمیگفتم خوابش نمیبرد...! . . . . . . . . . . . . . . . . اونوقت منم تا صب بهش شب بخیر نمیگفتم تا خوابش نبره جونش دراد از بچگی مردم آزار بودم :| برای خرید شارژ رایتل رفته بودم! ﺑﺎﻻﺗﺮ ﺍﺯ ﺳﯿﺎﻫﯽ ﻫﻢ “ ﺭﻧﮓ ” ﻫﺴﺖ . . . ﻣﺜﻞ ﺭﻧﮓ ﺍﯾﻦ ﺭﻭﺯﻫﺎﯼ ﻣﻦ !

اس ام اس های خنده دار با موضوع شارژ رایتل

درماندگی یعنی تو اینجایی، من هم همینجایم ولی دورم. تو اختیار زندگی داری... من زندگی را سخت مجبورم... کارت شارژ رایتل ﻭﻗﺘﯽ ﻣﯿـــﺮﻭﯼ ﺣــﻮﺍﺳــﺖ ﺑﺎﺷـﺪ ... ﺣﺘﻤـــﺎ ﺧﺪﺍﻧﮕﻬــﺪﺍﺭ ﺑﮕـــﻮﯾﯽ ... ﺗﺎ ﺧــﺪﺍ ﺣﻮﺍﺳــﺶ ﺭﺍ ﺑﯿﺸﺘــﺮ ﺑﻪ ﻣﻦ ﺑﺪﻫــﺪ ... ﺁﺧﺮ ﻣﯿﺪﺍﻧـــﯽ ! ﺧـــــﺪﺍ ... ﺑﻪ ﻫــﻮﺍﯼ ﺗﻮ ﻣـــﺮﺍ ﺭﻫــﺎ ﮐــﺮﺩﻩ ﺍﺳــﺖ...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: